Met de strippenkaart kunt u diverse diensten afnemen die voor u op afstand worden uitgevoerd. Te denken valt aan telefonische ondersteuning en advies bij inrichting. De vragen kunnen betrekking hebben op Zermelo, Xedule/Fusyon, Untis, MasterPlan, Somtoday, Magister of Foleta.
De strippenkaart heeft geen einddatum en is alleen bedoeld voor ondersteuning op afstand.
Vooraf wordt een strippenkaart aangekocht.
De onderwijsinstelling meldt zich, wanneer aan de orde, met een vraag of opdracht voor Supportwijs.
Afhankelijk van de vraag en beschikbaarheid van medewerkers, wordt deze meteen afgehandeld of wordt een afspraak ingepland.
De ondersteuningstijd wordt afgeschreven van de strippenkaart.
De meeste onderwijsmensen kennen hem nog wel, het roosterbord aan de muur. Hier is het vak van roostermaker ooit ontstaan. Helaas is met de intreding van de diverse roosterprogramma’s het bord naar ... Lees meer
Iedere leerling is uniek, gebruikt een eigen manier van leren en heeft persoonlijke uitdagingen en belemmeringen. Daarom is maatwerk in het onderwijs de afgelopen 15 jaar steeds belangrijker geworden.... Lees meer
Liever telefonisch contact? Laat hieronder je gegevens achter en we bellen je binnen één werkdag terug.
"*" geeft vereiste velden aan